onsdag 9 maj 2012

tjill vecka

fixat och donat lite med bilen så nu är vinter detaljerna borta och sommarskorna på, får se om jag säljer min lilla pärla eller om jag behåller henne så jag har nån bil när jag kommer tillbaka :) pengarna rullar sakta in på sparkontot och med alla sommarplaner som jag vill hinna med innan jag åker så kanske man måste sälja bilen iaf :p annars blir det nog inte mycket pengar kvar.
Moa försöker lura med mig på en sista minuten, får se om jag ids känns ju lite dumt att slösa iväg pengar på en sån resa när jag ändå ska iväg men samtidigt hade det vart uberkul att åka iväg på semester med bästaste lillkusinen :D

sitter och väntar på att mor ska bli klar med pappersarbetet så jag kan dra med henne ut på shoppingtur i jokkmokk hahaha mycket till shopping :p eller inte :p men ska se om dom kanske har nån fin och behändig ryggsäck på sporten så var det problemet ur vägen :)

tror jag ska passa på att posta min ansökan om ett internationellt körkort nu när jag ändå vet vars jag har allt :)
då var ju ännu ett problem avklarat, det går framåt, imorn ska jag även boka tid för hepatit sprutorna så jag får dom bortgjorda, men fy jag hatar sprutor :/

jaja dags att öka takten! tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar