söndag 27 maj 2012

Söndag

Helgen blev inte alls så tråkig som jag trodde
var på en knasig fest i grannbyn i fredags efter att ha fixat så grannen skulle rasta vovvarna
kvällen blev rätt lyckad och trevligt hade jag 
där bjöds även på värsta grillmiddagen 
blev lite förvånad att grabben var så satans duktig i köket, vilken karl :p

och gårdagen tillbringades i soffan med mig själv och bakis :p 
fram mot kvällskvisten åkte jag hem till jennifer och hennes nya krypin för att kolla eurovision
hon var så cool att hon hade fixat ihop ett poäng papper åt oss 
det blev riktig mello stämning :D

idag har jag haft en mys söndag 
käkat glass och hängt med Jennifer och sen fixade vi taco middag med Fia
såg american pie the reunion
visst har man kanske lite dålig humor för den var riktigt skoj

nu halvt stormar det ute och jag ska på myggjakt 
en liten sate som tagit sig in och är nånstans här kring mitt huvud och surrar
finns inge värre än när du inte vet vars fan den lilla jäveln är :/

så var den helgen över blev ju rätt ok after all
med en del undantag och en del underbara ögonblick

Glad pingst och såklart grattis på morsdag till min goa glada mamma :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar