tisdag 15 maj 2012

lullar omkring

planen idag är att få i sig lite lunch och sen får jag se vad dagen har att bjuda på, har iaf gjort bort första hepatit sprutan så nu har jag bara en till om en månad sen var man en super människa, eller ja man kan ju hoppas iallafall :p

vart på arbetsförmedlingen och fixat och surrat lite om jobb men allt som är intressant saknar man ju alla förarbevis på :/ men snart kanske det dyker upp nåt superspännande :D

tror jag blivigt smittat av en litlen människa som tyckte att han skulle smitta mig med sin förtjylning, let him burn, inte vill jag bli sjuk nu heller, överhuvud taget känner jag inte för att bli sjuk i framtiden heller  :p men ibland kan man fan inte smita från dessa minimala baciller som flyger omkring, bara gilla läget antar jag :p

nä nu hungrar jag ihjäl, på återseende :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar