torsdag 17 maj 2012

söndagsTorsdag

härligt med röd dag inte för att det egentligen spelar mig nån roll som har hur mycket fritid som helst, börjar bli lite less nu men packar säcken ännu en gång och tar mig upp till änonjalme för ännu en helg med snö, sen när man är tillbaka så kommer det kanske vara lite grönare och finare här nere i byn, men sista helgen uppe till fjälls blir det nog och sen är nog skoterföret över där med antar jag :)

fick min nya fina lundhags v8 igår 60 liter så har jag gott om plats för mina grejjer som jag vill ha med mig och gott om plats över för det som jag vill samla på mig :) eller ja jag hoppas jag kommer att ha plats över iallafall :p måste nu bara komma på ett bra packsystem måste nog köpa mig några pack påsar så jag kan ha ordning i ryggsäcken när jag åker :)

allt närmar sig sakta men säkert och i slutet på sommaren så har jag även alla pengar till förfogande om allt vill sig  väl, ett och annat jobb innan dess hade dock inte suttit fel men svårt att hitta ett jobb som fungerar bra under kort tid, och som inte är ett jobb för ferieungdomar, uselt dåligt betalt verkar dom stackarna ha på deras jobb :(

nä nu ska jag hoppa i duschen en sväng och packa fjällsäcken så vi tar oss iväg nångång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar