tisdag 29 maj 2012

många tankar

Det blev mycket helt plötsligt
om jag inte säljer bilen och kommer hem i november-december
har ju trots allt jobb då om jag vill 
så kan jag jobba säsongen i slagnäs och fylla på reskassan och så åker jag tillbaka till Oz 
tycker det låter som en helt ok plan faktiskt :)

och sommaren är räddad det droppar in jobb lite här och där så hemma blir jag iaf till i augusti och jag känner på mig att sommaren blir awesome, vad annars kan den bli om det nu ville bli lite varmare ute vill säga :p

lite less man är på denna kyla nu tycker jag att våren kan ge upp och ge kontraktet till solen och värmen och hålla tillbaka denna kylande vind som för nån dum anledning tycker att den har rätt att vara kvar 
himla korkat om jag får säga det själv

nu lite lunch och så ut på prommis med ygiz i kylan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar