tisdag 24 april 2012

tillbaka till vardagen

ja inte vet jag om det var så mycket till vardag, sitter mest hemma hos mamma och ruttnar bort, funderar och filosoferar vad jag ska pyssla med under dessa händelselösa dagar, har ju lite semester men snart är det dags att leta sig ett jobb och roa sig med i sommar, helst av allt vill jag ju ha ett skift jobb så man har lite ledigt, men oavsett vilket jobb jag får så är jag glad över det, så får jag se hur länge jag ska jobba tills jag fått ihop nog med money tills att åka :D

helgen har vart fin ser ut som en bränd pandabjörn, men då är ju allt som det ska den årliga solbrille brännan har infunnit sig så otroligt sexigt det är :p

lämnar iaf nyckeln till lägenheten idag så nu är man officielt inneboende på hotell mamma :p än så länge har hon inte gått mig så himla mycket på nerverna bara en liten aning :p det går bra det här :)

slänger väl in lite bilder från helgen så slipper ni sitta och läsa mitt dravvel...



Tog en liten tur till vaisa och hälsade på Gabriella,
Kaffe skitsnack och söta små snösparvar : )
på söndagen innan hemfärd åkte jag och mamma ut på magasinet och pimplade lite inte ett enda napp blev det!

Hundarna var helt döda på vägen hem Tjiggu fixade sig den bästa huvudkudden :p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar