måndag 2 april 2012

Nytt och fräsit

Det blev det verkligen, förändringarna är mest på grund av att jag inte kan ladda upp bilder och blogga från mobilen på samma sätt som med blogger, i det så suger verkligen blogg.se fastän att jag nu gärna hade velat ha kvar min gamla goda blogg som jag knegat och kämpat med sedan 2006, hahahaha vilken lögn jag är ju världens lataste inte fan har jag kämpat :p men den här nya kommer väl i prinsip att vara den samma som den gamla, helt enkelt handla om mig och min vardag i livet och genom äventyr och resor som det bär med sig :D det här kommer bli kalas bra eller vad tycker ni :p

om ni nu vill ta er en tillbaka titt så finns länken till den gamla bloggen här bredvid, den får väll finnas kvar ett tag om det är nån som är intresserad :) http//:dine.blogg.se

Jobbet igår gick super smidigt och kom hem till jokkmokk i relativt fin tid lagom till middag hos mamma :D så blev det kladdkaka hemma hos Saras mamma och en massa surr utav dess like, en riktig myskväll, man måste ju ta chansen att träffa brudarna när dom är hemma.

idag har jag bara spolat av bilen så freddan kan byta styrleden och kanske fästa krängningshämmaren så bilen inte brakar ihop efter den otroligt fina och släta vägen till Ammarnäs :p dom som vart där vet vad jag menar med det. Det kommer att bli en helmysig påsk med super mysigt sällskap : )

nu ska jag ringa freddan och höra hur det blir med bilen sen blir det filmkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar