onsdag 4 april 2012

Beween jobs

eller officiellt arbetslös, så går livet vidare och ännu ett steg på vägen med min reseplanering, underbart vad jag längtar efter lite värme, sol har vi ju faktiskt här redan så den längtar jag inte lika mycket efter, finns ju inge bättre än den ljuva våra solen mellan trädtopparna och när man får den här härliga känslan av att det bara går längre och längre in på kvällarna som det är ljust ute och man kan utnyttja solens alla timmar på bästa sätt : )

oj så drömmande det blev helt plötsligt men fastän att det var min sista dag på ett helt fantastiskt jobb som jag väldigt gärna kan tänkas syssla med igen så är jag på otroligt bra humör :) antar att det är ljuset och alla härliga människor jag har omkring mig i min vardag och endel på andra sidan mobil linjen!

så har jag ju äntligen hittat en tjej som ska ta över min lägenhet, om jag nu inte redan nämnt det förut så ska hon iaf flytta in den 25:e april så då måste jag vara ute ur lägenheten vilket kommer bli så mycket bättre då kan jag verkligen börja fundera och planera och handla dom förnödenheter som behövs för  the big tripp :D åh jag får nästa resefeber varje gång jag funderar och filosoferar vilket är i stort set 90% av dygnets alla timmar :p

men nu i helgen blir det semester, med en massa goa människor snowboard och en och annan öl kanske :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar