torsdag 26 april 2012

Halvplanerat

Ja inget blev väl som man planerade den här helgen, men trevligt iaf att hälsa på Gabriella i luleå, det var ju som på tiden :p och vilken supermysig lägenhet hon har, nu sitter vi som 2 töntar i varsitt hörn med headphones på huvudet, hon skriver nån rapport till skolan och jag bara mest fördriver tiden och ser fram emot en härlig kväll framför tvn med mangosorbet och mörk choklad  : )

imorn ska vi åka ut till sofi och titta på lille bebisen, sen göra stan halvt osäker, tyvärr kan jag ju inte gå lös som en galning, det är ju som ingen ide att handla en massa som jag sen inte kommer att använda när jag åker men ett par nya sneakers hade ju inte suttit helt fel :D fast sen kan man ju alltid kika om det finns nån ryggsäck här i stan, om det kanske är billigare här :) annars beställer jag nog en för resan men hade ju vart bra att prova ut vilken man skulle vilja ha som sitter bra på ryggen :)

så får man väll se om det blir fjälls till veckan nog hade det ju vart härligt att åka upp en sväng innan all snö försvinner, lite synd att jag inte kunde åka till ammarnäs den här helgen men det får helt enkelt bli nån annan gång det var ju som så fullt där!

hepp Gabriella börjar visst att närma sig slutet på sin rapport så snu tänker jag avrunda det här dravlet och dricka upp mitt vinglas ;)
puss hej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar