lördag 14 april 2012

Lördagslunch


Skulle ju egentligen göra pizza igår när jag kom hem men eftersom jag drog iväg på feSt med tjejerna så hanns det inte riktigt med :p kvällen blev ett halvt kaos, men brudarna var trevliga och det var kul att komma ut om man bortser från kaoset.
Jag har väl aldrig vart riktigt normal, vart vaken sedan 7 imorse och filosoferat om allt och ingenting, mest allt dock. Så har jag redan hunnit med att slänga in en pizza i ugnen och tänkte äta den till brunch :p sen blir det ut på älven en sväng med världens bästa pip och se om man inte kan dra upp en och annan firre :D
Skulle egentligen till kåbban idag och åka lite bräda men eftersom min budget inte riktigt tillåter det den här månaden när jag bara fick halva lönen på sista utbetalningen så får jag välja budget alternativet, tur budget alternativet är kul det med ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar