tisdag 17 april 2012

Raketfart!!!

Dagarna bara flyger fram och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, sen blir ju absolut inte någonting lättare med en spricka i fingret efter ett välbehövligt besök till sjukan så har jag fått båda fingrarna lindade vilket minskar rörligheten med 50% men gör det också lite mera tåligt så jag kan iaf göra saker utan att det gör åt helvete ont, nu gör det mest bara ont :p


blodprovet som jag tog idag för att dom skulle kolla upp mitt mystiska blåmärke blev ju en totalflopp det förstördes tydligen på resan för analys så nu måste jag dit igen imorn för att ta ett nytt, ska det fortsätta såhär så kommer jag ju inte ha nå blod kvar :/ man blir lite lätt irriterad att det ska vara sånt krångel hela tiden. det är just därför jag aldrig går till sjukan, tycker jag har klarat mig mycket bättre av att inte gå dit, men när man börjar höra folk säga att det kan gott och väl vara en blodpropp så blir man ju kanske lite orolig :)



jaja imorn eftermiddag får jag svaret, hur som helst så fick jag iaf bortgjort att fixa tid för hepatit sprutorna så nästa vecka blir även det bortgjort och då är jag ännu ett steg närmare min lilla resa :) men nu tänkte jag ta mig en paus från flyttkaoset här hemma och sova kanske sista natten i min goa lilla lägenhet sen blir det städning och packning igen :)



När Jag var i Manjaur med kusinerna så bodde dom granne med en kobonde, vilket gjorde att när helst som vi önskade kunde springa över och fråga efter en skvätt färsk mjölk, så en kväll gjorde vi lite kaffeost, den blev gudomligt god och passade utmärkt som en smarrig liten efterrätt med lite mango och passionsfrukt :D




Det var allt för ikväll, Godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar