lördag 22 september 2012

hej! eller nåt?

Sitter hemma på middags rast och funderar och filurerar lite så i brist på annat så kan jag ju alltid uppdatera lite här, blir ju som sagt inget australien, iaf inte än på ett tag så nu sitter jag i spänd förväntan och hoppas på att höra av tjintokk för lite vinter jobb, medans jag väntar så fortsätter jag mitt vik på hemtjänsten, och jobbar som om det inte fanns nån framtid :p 

ibland kanske man tar i och jobbar några dagar mer än man klarar av men då tar man bara en liten paus och så är man igång igen, skulle vilja ha en liten lägenhet och en massa andra prylar såklart men det får vänta, onödigt att skaffa lägenhet nu när jag ändå inte vet riktigt om jag hamnar i arvidsjaur i vinter :)

men en frys och en ren har jag iaf inhandlat, så nu är vintern räddad ;)
kände vuxenpoängen trilla in när jag klickade hem frysboxen, 145 liter ska väl ändå räcka ett tag :p

annars så planerar jag lite hit och dit men eftersom planerna inte riktigt alltid går som man vill så får dom små detaljerna ligga på is ett litet tag till sen får ni kanske hänga med på äventyr igen :) 

tills vidare finns jag att beskåda i jokkmokk om nån stackare är sugen på kaffe, slå en pling :p

lägger in lite bilder från en härlig augusti dag i pakko




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar