lördag 1 december 2012

tiden flyger

ojoj första december idag, tiden går verkligen fort framåt och jag blir mest lyckligare och lyckligare för varje dag som går ;)

sitter och kikar på så mycket bättre i soffan i kiruna, vilken flashback, har ju faktiskt lyssnat skit mycket på the sounds en gång i tiden men som alla annan musik man en gång lyssnat på så hamnar den alltid på hyllan och dyker sedan upp vid ett helt oväntat tillfälle, som nu tex, såklart tycker jag fortfarande att hennes musik är lika bra som jag tyckte då, och kul att höra andra artister framföra låtarna så blir dom lite förnyade på ett sätt :)

nu är man iaf helt arbetslös också, lite rastlös har man hunnit bli under höstens gång eftersom jobbet på hemtjänsten trappats ner så himla mycket och tillslut ringer dom nästan inte alls, nu spelar det inte så stor roll längre eftersom jag försöker hinna umgås lite här i kiruna i väntan på ett nytt jobb!
faktiskt längesen jag sökt såhär många jobb som jag hunnit göra på sista tiden och inte fått ett enda av dom men endel av jobben har inte hört av sig än så man hoppas ju ändå lite, fast dom är dom flesta jobb som börjar först till sommaren, så fram tills dess måste man ju ha nåt att göra också :p

hoppas innerligt att testjobbet ska dra igång snart just nu är det bara dom inlasade som fått börja köra så man får ju se om det drar igång på allvar snart så man har nåt att göra i vinter och får in lite cash kanske  ;)
fast det är en bra bit mellan arvidsjaur och kiruna, men det ska nog gå bra iaf :)

Jag skiter i amerika-magnus uggla
ja den var faktiskt riktigt bra :p

Miss Li´s version av maja´s  låt var riktigt härlig den med :)

men nu ska jag kika klart så ska jag väcka gullet och se om han är nå taggad för en sväng till coop :p

på återseende, det var kul att ses  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar