söndag 26 augusti 2012

Suck...

Så rinner marknads stämningen sakta iväg, knallarna packar ihop sina stånd och allt folk har börjat åka hemmåt, många redan framme vid sin slutdestination, och om nån timma är storgatan öppen för trafik igen och inte bara fotgängare.

Kvar blir då vi, stackars jokkmokkare som ingenstans har att fly i ett som vanligt öde samhälle där man varken kan spela bowling eller gå på bio när man har lust, men gott om tävla restauranger finns det iaf, för det verkar vara det enda som folket i den här byn klarar av att driva.

Vad gör man nu då när enkel planer i min planering ser ut att ändras och inte kanske till det bättre, men heller inte till det sämre, komplicerat liv man lever i ibland, men så kan det gå mär man inte får som man vill alla gånger!

Lätt som en plätt att spara 50 000:- tyckte jag men se tji fick jag det var inte så lätt som man hade kunnat tro!!

Nä nu ska jag fortsätta mitt filosoferande i lugn och ro........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar