tisdag 17 juli 2012

mys måndag

Jobbet en massa dagar i sträck nu och dagarna fortsätter fram tills på torsdag då jag har en hel dag ledigt sen är det bara fortsätta jobba på, kan ju inte påstå att reskassan står så högt just nu men en kul sommar har jag iaf haft så nu får det bli jobb tills jag knäar så jag tar mig iväg som planerat. annars får laila rätt: det är osett än du är då fortfarande här :P ja man får väl se men det känns då som att jag ska ta mig iväg inte ska jag ge upp bara för att det saknas några kronor :D

men tänker inte tråka ut er med penga problem och jobb ;) i helgen har det vart raggarträff och en massa dans i jokkmokk jag har vart lugn och skötsam eftersom jag börjat före 7 hela helgen men kul har jag haft iaf, träffat en massa roligt nytt folk och såklart umgåtts med jempa och myssan :)

härliga brudar det där ;)

ikväll har vi vart upp och fikat och snackat skit på storknabben, blev inget foto denna gång, får ta det nästa gång  :) riktigt mys ställe att fara och fika på och gott kaffe har dom också :D

men nu kudden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar