torsdag 14 juni 2012

Det går bra nu

till lite tjejproblem! hittade idag på konsum av alla ställen ett nagellack som tydligen ska göra naglarna mycket starkare, ja vi får väl se nu är jag less på att dom viker sig dubbel det gör ju så satans ont :p

så kom mina nya fina fred perry skor i posten idag så nu ska man bara gå in dom, jag tror det får bli plåster på hälarna annars är det nog kört.

och alla reservdelar till bilen är beställda så dom dimper nog ner på bussgods imorn så ska lilla pärlan få sig ett par nya stötdämpare så hen får rulla fortare än 50km/h

karré till middag så lite kvällsjobb, nu börjar jag ju få lite sving på det här med jobbet, så blir det mera inskolning på en annan avdelning imorn, känns helt ok fastän att jag gärna jobbar där jag är nu men mer inskolning är ju större chans till att få jobba mycket i sommar :D


så några klipp från Ygiz möhippa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar